2013. május 12., vasárnap

Kecsketejes kuglóf szappan

Ajándékba készítettem...kecsketejes mézes szőlőmagolajos szappan rózsaszínagyaggal , 4 féle gyógynövénymacerátummal.

Csipkebogyót, körömvirágot, diófalevelet illetve kakukkfüvet tettem üvegbe, felöntöttem olivaolajjal és napos helyen tartottam napokon keresztül.
Az így létrejött olaj lett a szappanomnak az alapja.

Extraként a szőlőmagolajra esett a választásom.
A szőlőmagolaj javítja a bőr simaságát és rugalmasságát.

Ehhez még a méz és a rózsaszínagyag. Száraz bőrre mindkettő kiváló adalék.
Gerániumot használtam illatként ami minden bőrtípusra használható.

A sört sem hagytam ki összetevőként. Szeretem használni mert jó kis krémes szappant eredményez:)

A szappan súlya kicsivel több mint 1 kg. Mára már be is érett. Majd a tulajdonosa szeletekre vágja és úgy tudja is használni:)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Edina!

    Szeretnék tőled szappant rendelni, kérlek adj e-mail címet, mert nem tudom, hol lehet elérni téged. Itt a blogon meg annyira nem vagyok otthonos _)

    Köszönöm
    Noémi

    VálaszTörlés
  2. kalman.elod@freemail.hu
    ide lehet írni:)

    VálaszTörlés