2012. június 7., csütörtök

Kecsketejes kendermagolajos szappan sheavajjal

Egy kérésnek tettem eleget, így született meg a kendermagolajos szappanom.
Ugyan az olaj magában erőteljes zöld színű, számítottam is valamelyest arra hogy lesz egy kis zöld beütése a szappannak, de amint látható ez nem igazán jött össze...talán a tej miatt.

A kendermagolaj hatékonyan visszaszorítja az öregedés jeleit.A telítetlen zsírsavak nyugtató, gyulladásellenes és regeneráló hatásúak, természetes rugalmasságot biztosítanak a bőrnek, gátolják a ráncok képződését.
A kendermagolaj külső használata javítja a száraz , kirepedezett bőr állapotát, de pattanások, ekcéma vagy sömör esetén is alkalmazható.

Rózsafa illóolajat is tartalmaz a szappan. Ezt az illóolajat minden bőrtípusra lehet használni.Száraz, sérült bőrre különösen jó, fertőzésgátló, baktériumölő,dezodoráló.

A napokban kipróbáltam a szappant és meg kell mondjam nagyon tetszik:) Fel lesz véve az állandó szappanok listájára.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a szappan Edina! Az összetevők meg fantasztikusak! Én is keresgélem a kendermagolaj "lelőhelyeket" Legszívesebben már termeszteném is ezt a növényt a szántómon, annyi jót hallottam róla :)

    VálaszTörlés