2011. október 29., szombat

Kecsketejes rózsa csoki szappan

Száraz bőrre készítettem ezt a rózsaszínagyagos szappant.
Kevéske kis csokit tartalmaz ami 86%-os kakaótartalmú.

A rózsaszínagyag száraz érzékeny bőrre ajánlott.
Extra ápolónak kakaóvajat tettem a masszába. 
KAKAÓVAJ:
Afrikában már évszázadok óta használják bőrápolásra. Az eddig ismert egyik legstabilabb természetes zsírban gazdag bőrápoló. Könnyen beszívódik a bőrbe, jótékony hatását ott fejti ki.
A kakaóvaj hidratálja, táplálja és feszesíti a bőrt, csökkenti a finom ráncokat.
A kakaóvaj csökkentheti a terhességi csíkok kialakulását, rugalmasan tartja a bőrt, s a ráncok ellen is hatásos lehet.
Fontosabb alkalmazási lehetőségek összefoglalva:

Száraz bőr: A kakaóvaj lassan szívódik fel a bőrbe, hosszantartó hidratáló hatású.
Ekcéma: Az ekcémás bőr tüneteit csökkenti, természetes hidratáló hatása révén megakadályozza a betegség kiújulását.
Pikkelysömör: Gyorsan és tartósan enyhíti a psoriasis tüneteit
Napozás: A kakaóvaj napsugárzás ellen is védő hatású, faktorszáma 5-7 érték körül van.
Borotválkozás: Megnyugtatja és ápolja az irritált bőrt.
Bőrkeményedés: Bőrpuhító hatású, elősegíti a kirepedezett bőr gyógyulását.



Jázminilló az illata.

6 megjegyzés:

  1. A rózsaszappanjaidra mindig ráfeledkezem. Van, aki használni meri őket? Akkor elveszti a formáját. Sajnálnám...:)

    VálaszTörlés
  2. Húha, ezek az utóbbi szappanjaid megint nagyon fincsinek tűnnek. Én is hasonlóan vagyok, mint Ibolya, óvatosan nyúlnék hozzájuk - először. De hát ugye kell:) Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  3. Hiányoztak már a szappanjaid!!!
    Megint nagyon szépeket, kedveseket készítettél!
    Csodaszépeket és jókat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek Edina!!!
    Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Edina!
    A nagy ülőpárnát törmelékszivaccsal töltöttem, 2 kg belement, de megérte. Utána meg gombokkal behúztam. Na, ez volt a nehéz része a dolognak.

    VálaszTörlés