2011. október 6., csütörtök

Kecsketejes jázminos szappan

Ezeknek a szappanoknak történetük van...Úgy indult a dolog hogy megálmodtam egy egyszerű natúr jázminos szappant, amit a házilag összeeszkábált fa formába öntök és szépen szeletre fogom vágni.
Ott kezdem hogy a fa formámat ki szoktam bélelni folpack-kal és a szélét kis 3 cm-es szegekkel odakalapálom hogy a szappanmassza ne tudja maga alá gyűrni a bélést. Na már most szépen ki is öntöttem a masszát és mikor húznám ki a szögeket...egyel kevesebb szöget számolok! Keresem a szöget  a forma körül ,de nem találom. Hát gondoltam hogy nem történhetett más mint hogy az edénnyel biztosan meglöktem és a masszában landolt:( Gyorsan elővettem a tortaformát és kezdtem kikanalazni a szappant -hátha megtalálom a kis bűnöst. Itt már kevertem bele rózsaszínagyagot is hogy mégis pofásabb legyen a szappan.
A szög még nincs meg, de massza még mindig maradt...elő a muffinformát! Lapátolom gyorsan az anyagot mert igen gyorsan keményedni kezdett-szög sehol!
A végén már annyira megbetonosodott a massza, hogy nem láttam értelmét a maradék kikanalazásának.

Mondtam is hogy itt lesz egy csomó szappanunk amit mind nekünk kell elhasználni, mert ugye így egy darabot sem adhatok oda senkinek,mert hogy nézne már ki ha fürdés közben egy szög találtatik a szappanba:(

Ekkor már eldöntöttem hogy nem fogom egy darabját sem szeretni ennek az akciónak!
Azért még bizakodva felvágtam a tortát, de sehol semmi. Kivettem a maradék szappant is a fa formából, azt is felszeleteltem és pont úgy sikeredett hogy a kés a szöggel találkozott:) Ezek szerint pont a másik oldaláról kellett volna kezdeni a turkálást! És akkor talán maradt volna a megálmodott ötlet. 

És még azért szóljunk a jázmin illóról is egy kicsit... Kozmetikai készítményekben kiválóan alkalmazható száraz, hámló, érzékeny bőr ápolására. Kiegyensúlyozza a bőr zsíranyagcseréjét, bakteriosztatikus hatású.





4 megjegyzés:

  1. Állítólag a vas is jót tesz... :D

    VálaszTörlés
  2. de gyönyörű abban a tortaformában... megamúgyis. :)

    VálaszTörlés
  3. Az első gondolatom, amikor ránéztem a képre, az volt, hogy ebbe beleharapni volna kedvem! Aztán a szög, kissé visszariasztott, de én vállaltam volna a mosakodást így is, hiszen milyen izgalmas lett volna! Akár nyereményt is lehetett volna kitűzni a megtalálójának:)))
    Félre a viccel, nagyon szép, és biztos finom illata van, sajnos a használhatóság értékelésére még várnom kell!

    VálaszTörlés
  4. Adrienn...a fiam pont ezt mondta hogy hirdessem meg: a szög megtalálója kap még egy szappant:)
    Na de már késő...

    Amúgy köszi:)
    Meg Neked is Kinga!

    VálaszTörlés