2011. április 19., kedd

Waldorf manólány készült Bíborkának

Gabi volt olyan kedves és csere-bere útján készített nekünk-vagyis Bíborkának
egy igazi manólányt.Mindíg is tetszettek az ilyenforma babák, de mikor kézhezkaptam...nagyon tetszik! Szépen , aprólékosan kidolgozott....Mitagadás, tetszik és kész! Ti lányos anyukák akik olvastok, csak ajánlani tudom hogy tegyetek szert egy ilyen kis manócskára:)  Elkészült egy jópár kép mire végül a manólány is jól látszódik a képen...
Mónikám, ha látod a hajcsatot!?
Használatba is vettük, köszönjük szépen! Nagyon szép! Hogy milyen ügyes vagy!? Habár mint jól tudjuk mindenhez értessz és mindenütt ott vagy...:)))))
Gabi,Neked is ezer köszönet!

8 megjegyzés:

  1. Edina,
    olyan szeretettel készítettem ezt a Manólányt. Remélem, Bíborka is ennyire megszereti, és sokat fognak együtt játszani. :-)
    Egy képet kölcsön is veszek Tőled, hamarosan láthatod, hogy melyiket.

    VálaszTörlés
  2. A manólány is aranyos, de Bíborka tündéri. :))

    VálaszTörlés
  3. De szépek!!! :)))) Nagyon édi a kislányod! Oda vagyok érte! :)))

    VálaszTörlés
  4. Igen,Lidérckével egyetértve,én is előbb a kiscsajt néztem:))

    VálaszTörlés
  5. GYönyörű kislány! A baba sem rossz! :)

    VálaszTörlés
  6. Manó nélkül is gyönyörű Bíborka!!! Na de a manóval?!!! Puszikáld meg helyettem!!(Bíborkát:) )

    VálaszTörlés
  7. Gabi! Mégegyszer nagyon nagyon köszönjük Neked!
    Manólány már belopta magát Bíborka szívébe...
    És lányok , Nektek is köszömöm...én is így gondolom:)
    Editke, a puszika megvolt....napjában százszor is...

    VálaszTörlés
  8. Edina, egy nagyon vidám nyusziünnepet kivánok nektek

    VálaszTörlés