2011. április 15., péntek

Kicsi és a nagy

Ezek a kis "marokszappanok" megrendelésre készültek Nikolettonak.A Meskán megnézhetitek csodaszép terítőit....és persze vásárolhattok is Tőle!

Sheavajas, mandulaolajos, Holt-tengeri iszapos,algás,Himaláya kristálysós-ennyi volt a kikötés....
Citromfűolajjal illatosítottam, továbbá tettem még bele zöldagyagot és méhviaszt is.
Szappanok súlya kb.55gr.
Azért van egy kis zöld színe is , nem tudom miért nem lett egyik fényképen sem olyan...


Ez pedig az újjabb óriásszappanom.
Felső réteg algás, középső natúr, és az alsó pedig levendulaszappan.

4 megjegyzés:

  1. SZia!

    Nagyon tetszenek! Mennyi sót tettél bele? Te használsz pálmazsírt?

    VálaszTörlés
  2. Csak a forma aljába szórtam egy kevéske kis sót.
    Pálmaoolajat a borotvaszappanomhoz vettem egyszer,mert így kaptam a receptet...utána persze a többit elhasználtam, de azóta nem vettem. Amúgy nem rossz!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuperek lettek ismét, nagyon várom ezeket a "csöppségeket", imádom a szappankáid és azt is hogy ennyire rugalmas vagy!!!:)
    Köszönöm ismét!!!:)

    VálaszTörlés