2011. április 12., kedd

Kecsketejes sörös szenes szappan

Már régóta tervben volt a szenes szappanom...Meg is rendeltem hozzá az orvosi szenet a helyi patikában,de majdnem hanyatt vágódtam-nem tudtam hogy aranyárban lehet hozzájutni....
A szén méregtelenítő, pólustisztító...ajánlott zsíros, miteszeres, pattanásos bőrre.
 A sör a bőrsejteknek igazi jótétemény, köszönhetően magas vitamin-, élesztő- és malátatartamának. Különösen a B-vitaminok fontosak a bőrnek. Ezek közül is kiemelkedik a pantotén-sav, mely aktiválja a bőrsejtek anyagcseréjét és a bőr öngyógyulását. Ugyancsak fontos a miacin, mely a bőr kollagén-képződését segíti elő, befolyásolja a pigmentképződést, mely viszont az UV-sugárzások ellen nyújt védelmet.

Az egyiptomi nõk a sör habját használják a bõrük szépítéséhez.” A sör jót tesz a bõrnek és a hajnak, ezt azóta tudományosan is bebizonyították.

Ismét a neem olajat választottam pluszként...igaz még nem nagyon barátkoztam meg az "illatával", de egy kis illóolajjal segítettem rajta!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kombináció! Már nekem is szellőzik a söröm!

    VálaszTörlés
  2. Szia Edina, napraforgó formába nem öntöttél ilyet? Mert akkor lehet szeretnék...:)

    VálaszTörlés
  3. Gizus, én nagyon szeretem a sört a szappanba...tényleg érdemes kipróbálni!
    Niki! Csak rózsában van ez a szappan...nem találom az emailcímedet...írjál légyszi...

    VálaszTörlés