2011. február 11., péntek

Kecsketejes mézes szappan fahéj és csokikockával Himalája kritálysóval

A csokis fahéja szappanom egy részéből kockákat vágdostam, az került bele ebbe a szappanomba.
Az alsó szappanrétegbe Himalája sót szórtam.
És az alap mézes szappanmassza egyik felét kurkumával szineztem.

Kurkuma  aranyló, fénylő színt kölcsönöz a bőrnek, ezenkívül kiutűnően tisztítja a pórusokat, szabályozza a faggyúmirigyek működését, fokozza a vérkeringést.

Mandarin illóolajjal illatosítottam.A mandarin illóolaja a legerőteljesebb nyugtató és szorongásoldó hatású illóolajok közé tartozik.

5 megjegyzés:

  1. Nagyszerű!
    Én is ma akarok épp kurkumát használni!

    VálaszTörlés
  2. Édes-Sós guszta alkotások:) Nagyon jó pofák!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Vár nálam egy kis meglepi!

    VálaszTörlés
  4. Végignéztem a szappankáidat, de nem tudok választani! Segítenél?

    VálaszTörlés