2011. január 11., kedd

Újra kecsketejes avokádószappan pici módosítással

Korábban már készítettem avokádószappant , és mivel nagy sikere volt , újra megcsináltam. Annyit változtattam rajta,hogy extraápolónak a lenmagolaj helyett az avokádóvaj került bele ami hamar beszívódik a bőrbe. Különösen alkalmas a száraz, hámló, repedezett bőrre – a test bármely részén -, csökkenti a korral járó foltok kialakulását.
Ugyanúgy csampa adja az illatát.A csampa illóolaj hidratáló hatásánál fogva lágyítja, puhítja a bőrt. Megnyugtatja az irritált bőrfelszínt. Rendkívül kellemes illatánál fogva parfümökben nagyon népszerű. Érzéki illat.
A méz sem maradt ki belőle. A méz az egyik legkedveltebb tulajdonsága, hogy megköti a nedvességet a szövetekben, így feszessé és rugalmassá teszi a bőrt, míg a szárazabb területeket gyorsan kisimítja és puhítja. A fáradt, érzékeny arcbőr gyorsan visszanyeri természetes csillogását, fiatalosságát, a mézben található számtalan vitaminnak elsősorban azonban a C vitaminnak köszönhetően. Remek gyógyír a pattanásos, gyulladt bőr kezelésére, valamint a kiszáradt, cserepes ajkakra is.
Ezenkívűl található még benne virágpor is ami szintén rugalmasabbá , feszesebbé teszi a bőrt.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy és nagyon termékeny!!!! Kerestelek a meskán, de már nem találtalak! Mi történt?

    VálaszTörlés
  2. Egy napra inaktiváltak....
    A fotókon több termék volt-pedig odaírtam,hogy az ár 1db ra vonatkozik. És ráadásul egy csomó helyen van így.... Na mindegy! Mostmár megint vagyok!
    És köszi!!!

    VálaszTörlés