2011. január 17., hétfő

Kecsketejes hajmosószappan

Újra elkészült a hajmosószappanom...
Nagy nehézségek árán sikerült beszereznem hozzá a bojtorjángyökeret. Bejártunk egy csomó patikát és-hihetetlen- de sehol nem tudtak nekem keríteni belőle. Végül is maradt a szomszéd városban a jól bevált biobolt.
Bojtorjángyökér: gombaölő hatású, szabályozza a fejbőr baktérium-flóráját, javítja a haj növekedését, hajhullásra is megoldást nyújt.
Daráltam még bele csalánt is ami szintén jó hajhullásra és fejbőrkorpásodásra is.
Fenyőillóolaj adja az illatát mely a korpás fejbőrre fejti ki gyógyhatását.

2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek a szappankáid megint. :))
    Gratulálok hozzájuk!!!!

    Én is valami hasonlót csináltam kb 2 hete, mint első új évi szappan, de annyira botrányosan sikerült, hogy újra kellett olvasztanom, bár így a szappan megmenekült a kidobástól, de nem lett fotóképes, de legalább használható:).

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm megint!

    Az első adag hajmosómnál én is úgy jártam,hogy a fele beleragadt a formába ezért újraolvasztottam.
    Na de az már ugye nem úgy néz ki mint ahogy kéne-de akkor ezt már Te is tudod
    Ezért van most itthon egy évre való hajmosószappanunk saját használatra....

    VálaszTörlés