2011. január 13., csütörtök

Csoki ami nem hízlal- kecsketejes csokiszappan

86%-os kakaótartalmú csokit olvasztottam meg gőz fölött és ez került a szappanomba.
A csokoládé gyógyító tulajdonságai már az ősi idők óta híresek, de manapság is felhasználják a kakaó pozitív hatásait, elsősorban a depresszió és a reumás fájdalmak kezelésében. Hatására a bőr konzisztenciája megváltozik, feszesebbé, rugalmasabbá, bársonyos tapintásúvá válik, méregteleníti a szöveteket. Antioxidáns, hidratálja és táplálja a bőrt, feszesít és rugalmasít. A csokoládéban található kakaóvaj pedig puhítja, táplálja és védi a bőrt .
Továbbá avokádóvajjal dúsítottam, illetve virágpor és az elmaradhatatlan méz került még bele.
Úgy gondolom, száraz bőrre ideális választás ez a szappanom.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Remelem nem ugy järsz mint en...fürdeskor minden barna volt körülöttem. Igaz a böröm nagyon häläs volt erte, de a folyamatos takaritäst nagyon nem szerettem.:)
    Toväbbi jo szappanozäst!

    VálaszTörlés
  2. Fel vagyok rá készülve!
    Amúgy is ezektől a szappanoktól nálunk a fürdőkád olyan de olyan....csúnya. Ha netalán tán 3 napig nincs kipucolva istenigazából, úgy néz ki mintha 1 éve nem lett volna takarítva.
    Na de a mosószóda megteszi hatását! Én szinte mindent azzal súrolok...
    Amúgy meg megéri takarítgatni, mert tényleg nagyon jók a háziszappanok.
    És köszi!

    VálaszTörlés