2010. december 7., kedd

Kecsketejes narancsos mákos szappan

Tegnap meglátogatott Edit barátosném, és gyorsan "összedobtuk" ezt a szappant.
Ez egy bőrfeszesítő, bőrradírozó szappan lett. A mákszemek és a reszelt narancshéj gondoskodnak a radírozásról.
Extra olajnak a shea vajat választottuk. Már sokminden  írtam róla. Szinte mindenre jó.
Narancsillóval illatosítottunk, ami pórusösszehúzó, gyulladáscsökkentő és bőrnyugtató tulajdonságokkal bír.
Editke! Ilyen lett a végeredmény! A képen látható szappan a Tied!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon klassz lett!! Már alig várom, hogy kipróbálhassam!!
    Köszi Edina!! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szívesen! Pénteken valószínű viszem!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam az egyik szappanodat. A mézes nagyon finoman ápolja bőrömet.Jól kitalálták, akitől ajándékba kaptam, hogy ilyet hozzanak nekem.
    Gratulálok hozzá és ezentúl kipróbálom a többit is és karácsonyra én is szeretnék belőle ajándékozni.
    Majd kereslek.

    VálaszTörlés
  4. Szia Erika!
    Nagyon örülök,hogy tetszik a szappanom.
    Várom jelentkezésedet, szívesen segítek választani.

    VálaszTörlés