2010. december 20., hétfő

Kecsketejes aloe vera szappan

Vettem új formát magamnak.Persze jobban örültem volna ha találok rózsa alakút, mert mióta meglátta Bori banános szappanját rózsa formában azóta ácsingózok én is egy ilyen forma után. Mondjuk ez a banános szappan egy másik formában is tuti kedvencem lenne... Nem tudok vele betelni! Nagyon tetszik!
Na szóval az új formámba álmodtam meg ezt az aloés szappanomat amibe került aloe-ből gél és az itthoni verácskámat is igen megcsonkítottam-mint ahogy látjátok szegényt-.
Az aloe vera bőrápoló, bőrnyugtató hatása közismert. Elősegíti a sebgyógyulást és annak regenerálódását. Gyulladáscsökkentő, hámosító és egyes baktériumok fejlődését is gátolja. A bőrt lágyítja puhítja, ellátja kellő mennyiségű vízzel. Szabályozza a bőr faggyútermelését. Eredményesen  használható ekcéma,láb és körömgomba, herpesz, kissebb sebek esetén.
Plusz ápolást a körömvirágolaj biztosítja ami gyulladáscsökkentő, bőrnyugtató hatású.
Pálmarózsa,ilang-ilang és tömjén illók adják a szappanom illatát. Most tanultam,hogy jobb ha több illót használunk egyszerre, mert felerősítik egymás hatásait. Persze tulzásokba se essünk. 3-4-nél többet nem ajánlatos egyszerre használni.
Pálmarózsa minden bőrtípus kezelésére alkalmas. Szabályozza a faggyúkiválasztást.Alkalmas bőrhibák kezelésére, mérsékli a ráncosodást.
Ilang-ilang enyhíti a bőrproblémák/ekcéma/ tüneteit, kiegyensúlyozza a zsíranyagcserét.Bőrregeneráló, kiváló ránctalanító.
Tömjén jó hatással van a sebekre , gyulladásokra. Összehúzó, bőrregeneráló, enyhíti a bőr zsírosságát. Kisimítja a ráncokat.Gyorsítja a bőrfoltok, gyulladások, sebek sebhelyek gyógyulását.

4 megjegyzés:

  1. Nekem ez a forma is nagyon tetszik:). és az összetétel is nagyon jól hangzik, bár a tömjén, magában nem tartozik a kedvenceim közé, de így keverve valószínűleg sokkal kellemesebb az illata.
    Az Én formám állítólag a Westend-ből származik, de találtam egy oldalt, ahol rengetegféle forma van, csak győzzük megfizetni.

    http://barkonyhakellek.hu/sutoforma/szilikon-sutoforma

    Persze érdemes nézegetni, az akciókat Lidl-ben, Aldiban vagy betérni néha egy-egy 100.-ftos boltba, vagy nem tudom most hogy hívják őket.

    Még egyszer gratula, megint szépeket csináltál.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bori!
    Majd csak szembejön velem egy rózsaforma..
    Én sem nagyon szeretem a tömjénnek az illatát, de itt inkább a másik két illat a domináns.

    VálaszTörlés
  3. http://gasztroshop.hu/index.php?categoryID=136
    Itt is van szilikonforma:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Zsu!
    Megnéztem...Vannak ám árak!

    VálaszTörlés