2010. november 27., szombat

Kecsketejes körömvirágszappan extra adag mézzel

Gondolom az extra adag méznek köszönhető,hogy még nem nagyon akaródzik kijönni a szappanom a formából. Most reggel egyet kiszedtem és úgy döntöttem,hogy a többit inkább még hagyom pihenni. Még elég lágy.
Viszont a színét tekintve egy kicsit narancsosabbat vártam, ugyanis én már egyszer megcsináltam ezt a szappant, ami elkopott egytől egyik. És mivel mindenki meg volt vele elégedve, úgy gondoltam mégegyszer nekiugrok. De ugye a színe még sokat változhat mint ahogy már megtapasztaltam néhányszor.
/Kati! Neked elfelejtettem mondani,hogy megcsináltam újra. Ugye ezt kérdezted?! Karácsonyra pont beérik ./
A szappanomba került narancsilló is, amitól diszkrét narancsillatot kapott. A narancsillóolaj gyulladáscsökkentő és antibakteriális tulajdonságú. Extra adag méz ami nagyon jó bőrápoló. És bőrtáplálóként még kapott sheavajat.


Azért itt már látszik,hogy kezd sárgulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése