2010. november 28., vasárnap

Kecsketejes ánizsszappan

 Alig vártam a reggelt hogy kivegyem a formából az ánizsos szappanomat. Szerintem nagyon szépre sikeredett.
A tetején csillagánizs található ami sajnos nem teljesen látszik,mert a csillagocskák végét tulságosan ellepte a szappanmassza.
Adagoltam hozzá egy kis ánizs illóolajat. Persze nem sokat , nem akartam hogy nagyon tömény legyen. Ez így pont jó lett.
Az ánizs illóolaj fertőtlenítő, közérzetjavító, jobb álmot biztosít. Terhesség alatt nem ajánlott a használata!
Méz is került a szappanomba. Amibe csak tehetem teszek belőle egy kicsit.
Extra ápolónak pedig szőlőmagolajat használtam. A szőlőmagolaj biztosítja a bőr simaságát , rugalmasságát, megelőzi korai öregedését. Petyhüdt bőr állapotát javítja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése